onsdag, februari 03, 2010

Trött Michelle

Igår vid 10 tiden på kvällen så hör jag små steg i trappan, jag går dit och ser Michelle på väg ner, så jag lyfter upp henne och går tillbaka till hennes rum, hon ser inte riktigt vaken ut.
Väl inne i hennes rum, ser jag paniken i hennes ögon, då hon får ur sig, "kissnödig pappa!!" tar sig ner på golvet och halvrusar mot toaletten på ovanvåningen, på väg till toaletten så lyckas hon dra upp sitt nattlinne, och ner sina trosor, så väl framme så är det bebissteg som gäller för hon har trosorna ända nere vid fötterna.
Inne på toaletten går hon rakt fram till badkaret, och börjar klättra i det, men då hinner jag fram och lyfter över henne till toalettstolen.

Tror inte hon var riktigt vaken, när hon skulle kissa, men det såg så kul ut

1 kommentar:

Sandra Borglin sa...

kanske lika kul som när jag kom på henne med att bada i vasken på toaletten :P