fredag, februari 26, 2010

Dagens Michelle

Vi har precis varit och titta på lägenheten, Michelle har fått välja rum mm.
i bilen på väg till Sandra för att lämna michelle igen.

Jag: Där ska vi väl kunna få det bra i den lägenheten
M: Nej!
Jag: Jaha varför inte det då?
M: Jag vill att Sandra ska bo där med!
Jag: Men Sandra måste ju bo med Max, hon kan ju inte flytta ifrån honom!
M: Men Max kan också bo här.
Jag: Men var skulle Max bo då?
M: Han kan ju bo i mitt rum, jag kan ha mina saker på en sida och Max sina på andra sidan
Jag: Du e snäll du
M: Ja det är jag........ Så kan du och Sandra Pussas :) så kan jag pussa på Max....

Då höll jag på att bryta ihopa, sen satt vi bara och skrattade.

Det är så skönt att höra när Michelle själv säger att hon tycker om Sandra,
hennes Handduk ska t.ex hänga bredvid Michelles, i badrummet.
Michelle ska sitta i mitten när vi sitter i soffan mm, det är sådana saker som betyder något och gör mig glad! Det är otroligt viktigt för mig!

Inga kommentarer: