onsdag, januari 27, 2010

Dummaste jag någonsin gjort

Idag så skulle Sandra åka hem, Hennes tåg skulle gå kl 19:14 så när jag körde hem från Jobb vid 15 tiden så sa vi att vi kör redan kl 17 så har vi god tid på oss och vi kan även köra inom SIBA och byta vattenkokaren som jag fick i present av min bror.

Men när vi kör ut från Trelleborg, så är det fullständig kaos, det blåser så fruktansvärt på vägarna att man ser inte vad som är väg och vad som inte är det, man ser inte ens vilken sida av vägen man är på, om man nu är på vägen.
det var det värsta jag NÅGONSIN varit med om att köra i...
det tog över en timme in till Malmö, och sen ytterliggare 30 minuter att ta sig till stationen.
Då så var hennes tåg också försenat, det gick inte förän klockan var nästan 20:00 istället.
Hem var betydligt enklare, då hade de hunnit börja röja vägarna, det blåste inte och det snöade inte mera.

Men jag är hemma säkert i varje fall, så får vi se om jag jobbar hemifrån imorgon eller kör in till jobb, beror på vad som händer inatt.

Inga kommentarer: