tisdag, december 08, 2009

Motivation

Känner att jag börjat tappa motivationen på mitt jobb!
känner att det är inte som det var för bara 6 månader sedan, kul att gå till jobb, nu är det bara ett jobb, kan vara pendlingstiden som börjar tära, eller att jag känner att jag fastnat.
Har väl aldrig kännt mig riktigt som en del i de grupper som bildats utan alltid legat lite utanför.
kan tycka att det är lite mycket dagisnivå på mycket hur de andra beter sig ibland.
och min utveckling har stannat och kanske segregerat lite till och med.
Nu är jag inte en av de bästa utan bara en medelmåtta här, varken bättre eller sämre egentligen, och det är lite tråkigt, tycker inte om det! har ju faktiskt varit här i snart 6 år, det är en lång tid! för mig i varje fall!
men jag ska uthärde 6 månader till sen kan 1 av 2 saker hända!

Inga kommentarer: