måndag, november 02, 2009

Än en gång....

Så är det pengar som är i vägen.
Så japp pengar kan köpa lycka, hade jag haft mer pengar så hade det inte varit några problem att boka och köpa vilka tågbiljetter som hellst till eller från norrköping, men nu då jag måste vända på mina kronor, så är jag låst till de billiga biljetterna, och där finns det inga.
så nu pga att jag inte har de pengar som krävs råd att träffa henne, utan måste skjuta det på framtiden för att vi ska hitta tid och pengar, nu hade vi tiden, allt var klart och fixat, men pengarna fanns inte där.
så pengar kan köpa lycka!

2 kommentarer:

Lilla A sa...

Ta av lite av dom pengarna som du sa att du varje månad skulle lägga undan? Och så mycket kan väl inte tågbiljetterna kosta?

Unknown sa...

Biljetterna kostar mellan 800 och 1400kr ToR beroende på hur mkt tur man har när man bokar!