fredag, oktober 02, 2009

Upppiggare

Jag är Imun mot i princip allt uppiggande man kan dricka/äta
Kaffe, ingen effekt på mig
Te, Ingen effekt mer än att det är gott
Redbull, skulle kunna vara vilken läst som helst, kan dricka redbull innan jag går och lägger mig
Så idag provade jag en ny produkt, minns inte ens vad den heter, men alla som druckit den säger att de varit rent speedade, och verkligen kännt av det uppiggande, det hade ungefär 1 timmes verkningstid sen skulle man börja märka av det.
På mig...... gissa...... Ingen effekt!
Jag e nog imun mot allt sådant!
Det enda jag märkt mig piggare av, men det är mer än helthets uppiggande inte så att man blir pigg för stunden är de morgon shots jag nu dricker för att må bättre, så den piggheten är en mer jag mår bättre pigghet, och jag sover bättre på nätterna pigghet.

Inga kommentarer: