söndag, oktober 25, 2009

Tell it to me again

Att ha mål är viktigt, att veta vad man vill med det man gör
att ha en riktning att mål, något att jobba emot!
tidigare hade jag relativa mål, jag har en bil jag vill ha, jag vill ha ett fett bankkonto, kunna skämma bort Michelle, ut och resa mm mm
Men för att verkligen lyckas så måste man ha något man verkligen brinner för, något som man verkligen är berädd att offra allt för att lyckats att få
Jag håller på att hitta mitt nu!
jag börjar veta vad jag verkligen vill, och jag vet att med detta så kan jag inte misslyckas!
Det har äntligen börjat gå upp för mig!
Så tell it to me again and again and again!
jag kommer tänka på och titta efter detta målet flera gånger om dagen, för att motivera och inspirera mig!
det är inte något man kan sätta fingret på, eller röra, men det är vad jag vill!

Inga kommentarer: