tisdag, oktober 06, 2009

något som kan bli något stort

Igår kom en vän till en kollega till mig förbi, jag skulle kolla om jag kan installera en DVD i hans bil, det jobbet i sig är nog ett väldigt enkelt jobb så det ska inte vara några problem.

Men jag tog mod till mig och frågade om han ville se en affärsmodell?
Och det visade sig att denna killen idag är väldigt framgångsrik i sitt eget bolag, och när han såg det jag visade honom, så kunde jag nästan se dollartecken rulla framför ögonen på honom, och då tror jag ändå inte han ens förstod hela potentialen han har och vad Kyäni kan skapa för honom.
Oavsett vad så ska jag träffa honom igen SNART och då ska vi köra igång, för han visste att detta var något man inte kunde missa!

Så vad vill jag ha sagt med detta? jo försitter man en chans för att man är lite feg så finns risken att något stort glider ur ens händer!

Inga kommentarer: