måndag, september 28, 2009

Många personligheter

Välkomment ill mina många personligheter!
jag har upptäckt att helt plötsligt har man 2 liv (minst)
De veckor jag är själv så tänker och agerar och är man på ett sätt, man lever ett liv, för mig är det ett ganska välbokat liv, ska hinna med många saker, träffa många människor.
Det är då jag passar på att festa lite, Jag jobbar med Kyäni som mest, planerar, och fixar.
Medans det liv jag har när jag har min Prinsessa, min lilla Michelle hos mig är lite lugnare, då är jag hemma mycket mer, försöker lägga min tid och energi på henne.
Jag lagar bättre middagar, gör matlådor mm.
Finns det en risk att man bli schizofren av att leva såhär eller det är bara så det är?

So I'm putting it all on the table
You don't know me well enough to label
Sick or even disturbed
When you break it down I'm just two girls
Trying to blend, trying to vie (trying)
Trying to live just one life (it's so hard)
Everybody's got its amenities
I've got a split personality

Inga kommentarer: