onsdag, september 09, 2009

Lyckopiller

Detta kommer låta som en ren försäljnings blogg, men det är det inte!
Jag vet inte om det beror på Kyäni Sunrise som jag dricker varje morgon och har gjort nu i en vecka lite drygt, eller om det är något annat men faktum kvarstår.
Jag är MYCKET piggare på kvällarna, jag känner inte att jag håller på att nicka till i bilen på väg hem från jobb på eftermiddagen.
Trots att jag är uppe till 1 varje natt nu så är jag inte sjukt trött som jag var innan, utan jag känner mig piggare överlag, och mår bättre.
Inte ens den förkylning jag dragit på mig har gjort mig tröttare!
Det enda jag kan koppla samman med min nya pigghet är De blåbärs shots jag tar varje morgon med vitaminer, för jag har ingen annan förklaring.
Så överlag så mår jag mycket bättre, gladare, piggare!

Inga kommentarer: