lördag, september 26, 2009

Ingen som väckte mig..

Nej idag hade jag sovmorgon det var ingen som väckte mig, ingen att busa med i sängen, ingen som höll mig sällskap till frukosten.
Det var i och för sig skönt att sova tills jag vaknade, men ändå, jag saknar min Chellie!
Sen har jag hunnit, prata med Telia, och fixa så nu har vi TV i huset, sjukt många barnprograms kanaler, inte bra för michelle :)
Sen har jag varit på alla mäns lekland, Clas Olsson där köpte jag tangentbord och Mus till michelles dator, så nästa vecka ska hon få bygga färdigt den och installera windows på den mm.
Jag har köpt present till Camilla, jag har bloggat på min Kyäni blogg om blåbär.
och hunnit prata en massa i telefon!
vad ska jag göra resten av dagen, jag ska försöka få till ett KP eller 2 kolla med Patrik om vi ska köra HP idag.
stryka min skjorta till kostymen, ja jag tänker ha kostym idag, för att jag känner för det, det är ju faktiskt en 30års fest jag ska på, lite stil ska jag komma i!
även leta upp mina manchetknappar mm och allt annat som ska hinnas med till kl 17 ikväll!
men nu e det lunchdags i varje fall!

Inga kommentarer: