måndag, augusti 31, 2009

telia = felia?

Ringde Telia idag för att kolla vad som hänt med min beställning av Internet+tv+telefoni
Kille sa jag ser ett tomtskal här på ditt personnummer (vad nu ett tomt skal e?) vänta lite så ska jag hämta din beställning, så satte han mig i vänta läge.
och som alla gånger jag hamnar i vänte läge hos telia så kommer de aldrig tillbaka eller så kopplas jag bort, men jag han inte stoppa honom....

jag ringde tillbaka och kom till en trevlig tjej där, stoppade henne direkt och sa att var gång dom sätter mig i vänteläge så kopplas jag bort. så jag bad henne att inte göra detta oavsett vad!

hon ser snabbt att min beställning hade blivit makulerad den 14:e... WTF
jaha då var det bara till göra en ny beställning. med löftet att inom 14 dagar så ska det vara klart *håller tummarna*
Så imorgon blir det ett nytt klagoemail så jag får tillbaka min gratis månad de lovade på förra beställningen!

Inga kommentarer: