tisdag, augusti 25, 2009

Ont i magen

Får ont i magen av alla dessa måsten och all osäkerhet
måste börja ta en sak i taget, kan inte lova mer nu
det börjar bli aldeles för mycket som jag måste göra, och då blir det som ett stort STOP och så händer ingenting.
Jag har det här huset som det blivit för många småsaker som ska göras, och så har man en massa människor som säger att de kan hjälpa till, men när man itne hör något så orkar man inte fråga mer snart, utan det blir bara stående, för jag klarar inte göra det själv
Sen är det så mycket som är osäkert, så många saker jag skulle vilja veta hur det blir, vad som händer.
Ekonomi, mitt liv, kärlek, Michelle.
känner att snart orkar jag inte mer, börjar redan se tendenserna att istället för att spallta upp det och göra en sak åt gången och börja säga nej så säger jag ja till allt men gör inget, för jag vet inte var jag ska börja!

1 kommentar:

Vivendi sa...

Älskade vännen!

Du kan. Du klarar. Du reder upp det här. Du har kraften, men saknar bara lite orientering!

Plocka upp mig på MSN om du vill så ska jag peppa dig och hjälpa dig hålla rätt spår! (lägger den på PM)

Kram / Ellen