tisdag, juni 02, 2009

Väldigt motiverad just nu

Men inte att sitta på jobb,
jag vill hem och verkligen färdigställa min bil nu, efter i söndags och efter att ha pratat med Linda och Paul som hade de sjukt snygga Minisarna, Så kom hoppet tillbaka att jag kan lyckas, jag ska lyckas.
Min motivation är nu på TOPP och jag känner verkligen för att ta nya krafter och tag så jag blir klar
ska bara hitta tiden, hitta hjälpen jag behöver, och framför allt muta/fjäska för Sandra så hon hjälper mig med Michelle dessa 3 veckor det är kvar till Touren.
Hoppas lite att Bio imorgon ska hjälpa mig en bit på vägen :-)

Det är ett par stora saker som jag måste göra för att den ska se skaplig ut, rost är en stor av det, och pengar en annan.
men Jag vet att jag kan lyckas bara jag verkligen vill!

1 kommentar:

Anonym sa...

Naaaaw va söööt du e...vi gjorde visst varandra en björntjänst. Ni hjälpte mig/oss och vi hjälpte dig hitta tillbaka till den rätta vägen. ;) Fler sådana stunder i livet! // Cocos