söndag, maj 10, 2009

Vad gör jag uppe redan

Vaknade när Michelle ville gå upp och titta på tv vid halv 8 tiden, sen låg jag och försökte somna om. Vilket inte gick så bra, låg mest och funderade på nu när denna veckan är slut, hur jag ska hinna få min bil klar.
Har som rivit ut det mesta där bak, men nu börjar en 5 veckor lång michelle hämtning då sandra jobbar länge och sen är det touren och då är det försent att bli klar... hmm
får se hur många helger jag kan komma hemifrån så jag kan fortsätta, blir till att planera väldigt noggrant om jag ska ha en sportslig chans.
Det är inte bara det jag rivit ut som ska fixas, det är ganska enkelt, det stora ligger i rosten och en parkerings skada på ena sidan som är ganska allvarlig som jag måste ta tag i.
Börjar känna mig stressad inför detta med, får se om jag kan prioritera bort andra grejor som ligger.

Nej nu ska jag roa mig till 9 c:a då jag ska sätta igång med frukosten, och sen får vi se hur jag löser resten av dagen!

Inga kommentarer: