söndag, maj 17, 2009

Söndag = En helt fantastisk dag

Solen sken när jag vaknade, efter en riktigt god natts sömn.
Fixade frukosten och sen bytte jag om, var ute med bilen HELA dagen, fick gjort massor och blev faktiskt till och med klar med så mycket som jag trodde jag skulle hinna i helgen.
Är riktigt nöjd med det jag gjorde också, mm efter regn kommer solsken.

Sen var det ju givetvis Malmöträffen på kvällen, alltid lika kul, har lärt känna nya människor nu varje söndag, idag träffade jag 2 st grymt roliga som kom strax efter att jag var där, dvs ganska tidigt :-)
umgicks och snackade med dom hela kvällen, grymt trevliga, ser fram emot att träffa dom igen.

Synd bara att det blev mulet och kallt under kvällen, så man stod och huttrade lite, vi skojade till det lite nere i hamnen sen där de flesta andra rejsar om man inte bara kollar på.
Medde och jag körde upp våra bilar till startlinjen, Pointman startade oss, och sen gled vi saaaaaakta iväg, som folk glodde, där hade de räknat med ett rejs och så bara skojade vi, roligast hade nog vi ändå, som vi garvade åt allas blickar haha.

annars flöt kvällen på trevligt värre, och nu e jag hemma igen, och ska gå och lägga mig nöjd efter denna veckan och dagen.

Inga kommentarer: