fredag, maj 08, 2009

Lite kul siffror

Sedan 1 Januari har....

Jag haft
5088 Besök
7326 Sidvisningar
39,75 Besök i snitt per dag
1713 Unika besökare

1min 10 sek är snitt tiden som ni visstas på min blogg

67% av er är återkommande besökare

7,67% av er har besökt min blogg mer än 200 gånger

2,10% av er använder en mac
0,12% av er besöker mig på sin IPhone

De vanligaste sökorden för att komma till min blogg är...
1. Singelpappan
2. Singel Pappan
3. Hund och Kattdagbok (WTF fortfarande det är ju flera månader sedan jag hade detta skämtet)
4. Singelpappa
5. Hunden och Kattens dagbok (hmm)

Får kämpa på mina rubriker så jag får hit via andra sökningar LOL

De 5 vanligaste andra webplatser som ni kommer ifrån
1. sandra-vet-inte.blogspot.com
2. blogger.com
3. facebook.com
4. rappakalja.wordpress.com
5. glosapi.blogspot.com

Tack till Google Analytics för denna intressanta information ;)

Inga kommentarer: