tisdag, maj 26, 2009

Hur är det med kärleken

Hur är det med kärleken är en fråga jag får väldigt ofta nu för tiden...
hmm undra varför, är det så att man måste söka den, att det är något som man måste ha och behöver.
Mitt svar på detta är alltid samma
-Den har jag itne tid med just nu.
och i lördags så frågade en gammal arbetskamrat det på inflyttningsfesten jag var på.
och fick samma svar som alla andra.
Hon bara skrattade och sa att det var nog det bästa och ärligaste svar hon hört...
men det är ju så det är, jag mår bra, mitt liv fortsätter på sitt eget skumma vis och jag känner att idag har jag inte tid med någon kärlek, utom den till Michelle, men den är självklar, den behöver jag inte jobba med eller för, den är liksom bara där och den är så äkta som någon kärlek någonsin kan bli.

Inga kommentarer: