onsdag, maj 06, 2009

Äntligen garagetid igen.

Stack direkt till Garaget hos björn och eli efter jobb idag, en sväng hemom bara för att fixa lite småsaker och byta kläder.
Fick gjort otroligt mkt och är väldigt nöjd med det jag hann med där ute.
Fick gjort lite vanlig service, bytte 2st ABS sensorer i frambromsarna, och sen fick jag påbörjat toning med solfilm på bakrutorna, hann med båda sidorutorna bak idag.

det tog lite tid, var hemma ganska sent men vill man att något ska bli bra så får man lägga den tid det behöver för att lyckas.

nedan lite bilder på vad jag gjorde.
för er som är intresserade kan man följa hela mitt bygge på garaget.org
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=95883&p=1
är sidan 1 men planen, lite bilder innan, och sen kan man följa hela mitt bygge som jag hunnit med än så länge.




Inga kommentarer: