måndag, april 27, 2009

I am stuck in the middle....

Men det blir nog bättre snart

har mycket som är väldigt bra också just nu, det är väl mest huset som jag är sjukt trött på, vill bara få det sålt, men det blir väl så småningom hoppas jag.
Annars har jag ju mina bilträffar som är stor avkoppling just nu och som jag verkligen ser fram emot, har något varje helg nu det är kul, träffar massa nya människor.
Sen har jag nya vänner för övrigt i mitt liv med som det funkar väldigt bra med,
jag har ju min älskade michelle, envis, otyglad, oupmärksam och allmänt olydig, men man kan inte annat än älska henne!

Hade jag kunnat just nu hade jag nog slutat sova helt, känns som det är slöseri med tid, de timmarna som jag sover hade jag kunnat utnytja mkt bättre till så mycket annat!
Får väl gå i kurs hos någon tibetansk munk, var man nu kan hitta en sådan ;)

Vi passade på att grilla korv igen i lördags när Macke var här och hjälpte till igen, han är en hjälte, ENORMT tack för allt han ställt upp med inte bara med jordhögen utan att han alltid finns där!

Hjälten i egen hög person... med spaden i högsta hugg, var ju här i Lördags och hjälpte till!

Även Sandra tog ett par spadtag (eller ganska många faktiskt)

Macke tog en paus och försökte lära Michelle att cykla!

Lite mer grävande från Sandras sida

Bilträffen på svågertorp. Min egen pärla!En MYCKET snyggare BMW dök upp, denna var sjukt snygg!
Michelle och jag var iväg till Malmö idag för att gå på Apoteket och hämta ut en massa mediciner till farmor, och lite medel till Michelle med, och klockan blev rätt mycket, för vi stannade hos Farmor en liten stund sen och höll henne sällskap, så på vägen hem stannade vi på en Shell mack och köpte middag, michelle åt köttbullar med mos och jag korv med mos, så vi satt vid kanten och åt det där ute, lite småmysigt fast en riktig park hade varit trevligare.

Inga kommentarer: