måndag, april 13, 2009

En tuff dag i trädgården

Åkte med pappa hem från malmö imorse, och åt lite frukost, sen bar det ut i trädgården, och har stått och grävt bort jordhög sedan 10 i morse c:a och slutade vid 16 för då var jag så slut i kroppen att jag knappt visste var jag var länge, men fick gjort mkt i varje fall!
och man kan tydligt se att Jordhögen försvunnit en del, så kanske kanske vi ska lyckas med detta om vi gör lite varje dag för att gräva bort den, men det är inte kul kan jag säga, och är helt slut i armar, ben och ryggen framför allt!
att jag knappt sovit inatt heller, somnade vid halv 4 och sen upp igen vid 8 efter att druckit vin och snackat och spelar, så känns man ju av det.
Vill bara gå och lägga mig och sova, men Sandra vill ha pankakor och jag har börjat att överväga att ställa mig och laga pankakor nu!

Inga kommentarer: