tisdag, mars 10, 2009

ska titta på ett helt underbart hus på Söndag

Ska ut och titta på detta huset på söndag!
http://bovision.se/description/description.aspx?banner=1&guid=81291586Ser så supermysigt ut som jag vill ha det, med perfekt plats för Michelle och mig att bygga upp ett nytt liv i.
Fortfarande nära till Trelleborg och alla våra vänner och till Sandra.
jag får plats för mina bilar.
Månadskostnaden blir hur bra som helst för mig, önskar så att jag redan nu kunde lägga ett bud på det, givetvis efter att jag tittat på det men känner på mig att jag kommer älska det!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det där huset ser verkligen hur mysigt som helst ut. Dessutom är det ju heller inte alltför dyrt! Hoppas verkligen att det motsvarar dina/era förväntningar då det är dax för visningen...

*håller tummarna*

Ha en trevlig Torsdag!
/Nilla