lördag, mars 14, 2009

Godmorgon

och en god morgon är det!
Solen skiner, jag fick sova ända till halv 9, och nu ska jag göra mig redo för träningen.

efter träningen sticker jag och michelle iväg och tvättar min bil, och städar ur den.
sen ska jag hem och fixa lite med småsaker på den för att den ska se lite bättre ut, synd att det inte är lika enkelt att fixa rosen och skadan på höger sida bak.
Men den måste jag ta tag i nu när bilsäsongen börjar och jag vill kunna visa upp den!
så att jag kan ordna sponsorer sen. det är sommarens mål, att få sponsorer till bilen inför nästa års säsong.

ska även nu på kvällarna ta tag i skåne crazy tour igen, den närmar sig med stormsteg och vi har fortfarande mycket kvar att göra! www.skanecrazytour.se

nej dags att sätta igång med helgens bestyr!

Inga kommentarer: