lördag, mars 21, 2009

Godmorgon alla

Vet inte hur många gånger inatt jag hörde
"Mamma kan du ta upp min nalle"
"Mamma jag har inget täcke"

Sen vid halv 8 imorse så kom
"Pappa får jag titta på barnprogram"

Så nu e man uppe i varje fall!
ska ta och fixa med disken och städa undan lite granna, mamma och Sarah kommer hit vid strax innan 11 för att de ska följa med och titta på Michelle!
Så jag ska för första gången själv följa med till ridskolan och se michelle rida.
Ja jag har ju varit med när de hade uppvisning, men aldrig när det varit ridskola.
Får bara inte glömma mina allergi tabletter, annars kommer jag inte göra annat än klia mig i näsan och ögonen hela tiden.

Efter ridskolan blir det till att skynda sig hem för då ska vi göra oss i ordning att gå på lilla Victors dop utanför Beddingestrand!
sen får vi väl se vad denna dagen har i sitt sköte för oss.

Inga kommentarer: