torsdag, januari 08, 2009

Ska byta bank

Sitter just nu och kollar runt på olika banker för att flytta i första hand vårt huslån till något billigare, såg att kan vi byta till LF Bank eller GE-Money Bank så kan vi sänka våra bolåneräntor och amorteringar med 6-7000kr det är rejäla pengar, så jag har idag skickat ansökningar till dessa.
Sen så ska jag även privat byta bank nu, är så missnöjd med vår bank, har varit nöjd med dom tidigare men har väl tappat lite förtroende efterhand, varit för mycket strul, och gnäll från dom!
så nu är det att aktivt ta tag i detta.

Fick igår också höra att tydligen så har vår mäklare gått i KK ajdå det var ju mindre bra, kan vara därför vi inte hört något på länge från dom.
så nu har jag bestämt att vi ska ta tag i verkligen göra allt som jag och Sandra kan för att få huset försäljningsbart under Januari månad, sen är det saker som vi måste ha hjälp med, hoppas det kan lösa sig SNART! så kan vi leta ny mäklare sen i mitten slutet på januari förhoppningsvis.
Mitt mål är att vi ska ha sålt till mitten av Mars, jag hoppas och tror faktiskt att detta är möjligt.... men håll tummarna för oss!

Inga kommentarer: