onsdag, januari 21, 2009

hemma igen

Jaha då har man åkt buss till jobb för första gången... var väl sådär kul, eller rättare sagt inte alls lol
inget jag planerar att göra igen, hoppas jag.
har lite ont i magen idag, jag vet ju att vi kommer säga upp fler från SE, men ingen vet hur många eller närmare när detta kommer hända, och vår chef kallades in till ett viktigt möte idag, där han fick släppa alla andra planer för att gå på det!

Skulle egentligen bara hämta min bil och säga hej där sen hem igen, slutade med att jag jobbade 1,5 timmar med lite saker som kommit in, som helst inte skulle vänta tills imorgon!

Nu är det dags att planera lite middag, sen är det träning ikväll, ska bli skönt, får man ut lite frustration på mattan under kontrollerade former. behöver ju träna ganska hård nu inför tävlingen också!

Inga kommentarer: