måndag, januari 05, 2009

Första dagen tillbaka på jobb

Och jag är sååå trött, det var en riktig pärs att stiga upp i morse,
hade först satt klockan på 6:30 men när den ringde då så tänkte jag att jag plockar lite på min flex, så jag ställde om larmet till 7:00!
när jag sen kom ut till bilen var det SVINKALLT, riktigt riktigt kallt med andra ord, det tog 4 mil innan bakrute värmen hade lyckats ta bort isen från bakrutan.
och på parkeringen på jobb så var det ren is, så vi får väl se om jag lyckats ta mig hem sen eller om bilen bara står och sladdar rundor på parkeringen :p
nu sitter man här på kontoret, det är fruktansvärt lugnt, skönt med lite mjukstart!
åt ingen frukost hemma som vanligt, utan brukar ju köpa bullar på jobbet när jag kommer hit, men restaurangen har inte öppnat än så här var inga bullar, så jag är JÄTTE hungrig också, har fått hinka te för att få något i magen.
nu ska jag leta upp något att göra men skriver nog mer senare

Inga kommentarer: