torsdag, januari 22, 2009

faktorer jag inte kan påverka

Är så trött på alla dessa utomstående faktorer som jag inte kan påverka men som förändrar eller styr mitt liv.
Jag vet jag har alltid ett val, men det valet kommer för mig aldrig bli det som går ut över min dotter!
Nu senast så pga av att Sandras närmaste chef tycker det är orättvist att hon fått ett schema som gör att hon faktiskt kan hämta michelle i tid under hennes veckor! så skriver han om det så hon går tillbaka till ett gammalt schema.
och för att Michelle inte ska bli lidande i det hela så är det jag som får ställa upp.
Jag som får offra mina bil/garagkvällar för att hämta henne från dagis och ta hand om henne.
och här har jag valet att säga att jag inte kan/vill, men det skulle jag aldrig göra för michelles skull! hmm just nu är jag inte vän med Sandras chef kan jag säga!

Inga kommentarer: