tisdag, januari 13, 2009

e inte trött...

Japp ska upp om lite mer än 5,5 timmar, men jag kunde inte sova.

En väldigt kul och förhoppningsvis bra grej hände idag och jag är på strålande humör, men det innebär också mycket planering för mig för att få det att gå i lås.
Jag ska träffa den ansvarige för det i slutet på veckan förhoppningsvis, sen får vi se vad som händer, tills dess så vill jag inte säga för mycket!

Sen fick jag talat med vår mäklare också idag, och de har inte gått i KK så nu stundar snart vårsäsongen då det ska börja lätta upp lite, framför allt nu med räntesänkningar mm, folk ska bara inse att man kan våga igen, och att saker och ting börjar bli bättre igen i vårt avlånga land!

så mitt mål och förhoppning om att kanske få sålt tills mitten slutet på Mars kanske kan slå igenom ändå.
i still think good things happens to good people and those that deserves it!

Inga kommentarer: