fredag, januari 16, 2009

Dags å gå och lägga sig

Har mycket jag ska hinna med imorgon nämligen
ska till Malmö och Biltema och hitta en present till Björn som fyllde år i onsdags, sen på kvällen vid halv 6 blir jag hämtad för att åka ut till Björn, där de bjuder på middag och lite öl och vin....
sen får vi se vad kvällen bjuder!

Tycker fortfarande efter att ha tagit mig igenom hela Easy på Guitar Hero Rock Legends att det är sjukt kul, enda anledningen att jag inte spelar längre är att
"I Have played till my fingers bleed" som Bryan Adams så fint sjunger.

Första gångerna jag hörde den sången tyckte jag han sjöng
"I got my first real sex dream" "Played till my fingers bled" .... haha det är illa då
men egentligen sjunger han ju "Got my first sixstring" "Played till my fingers bled" LOL

jaja nu är det sängen som ropar på mig
Godnatt och sov gott alla!

Inga kommentarer: