onsdag, december 03, 2008

varför varför varför

Kan jag inte släppa något jag påbörjat förän jag e klar
Nu hade jag suttit och pillat i nästan 2 timmar med lite översättningar och annat till sidan.
så blir den av någon anledning helt blank, skiftar språket till Engelska igen på sidan, så funkar allt, men så fort jag ändrar standardspråk till svenska så blir det bara vitt...
men jag har ju inte gjort något som skulle kunna orsaka detta... hmm
jag tar bort hela den svenska Mappen från servern så länge och tänker nu får det vara för idag, sidan får vara engelsk under 1 dygnstid så fixar jag det imorgon när jag kommit hem...

tror ni jag klarade vänta så länge, nehe inte jag inte, utan jag kunde itne slita mig så nu har jag lyckats återställa allt det som gick åt skogen, och fixat en bugg som legat där för länge samtidigt.
men nu måste jag bara sova..
Jag kan bara inte lämna något innan jag e klar helt enkelt!

Inga kommentarer: