tisdag, december 16, 2008

T-4 days and counting

Japp 4 dagar kvar eller rättare sagt 3,5 dagar kvar till Semester wooot
ska bli så skönt 2,5 veckor där jag inte har planerat mer än Julafton och Nyårsafton.
ska verkligen försöka att inte hamna i det vanliga Julstressandet, utan försöka ta dagen som den kommer.
Är som sagt inte ett big fan av att planera bort hela min ledighet, utan tycker om att kunna göra vad som faller mig in.
Givetvis så är det alltid enklare när man har pengar, men det finns ju enklare saker man kan göra, som att sticka till en lakplats med Michelle en hel dag, eller hämta någon kompis till henne så de får leka en hel dag!
stitta och spela tv spel en hel dag som avkoppling, eller bara ligga i sängen tills man faktiskt vaknar.
Kanske ta en tur in till Malmö och fika med någon vän man itne träffat på länge, ja vi får se vad jag känner för i varje fall.

ser fram emot det gör jag i varje fall!

Inga kommentarer: