lördag, december 13, 2008

Stereotyp

Hmm vi kom av någon anledning i fredags på lunchen in och pratade om Knight Rider, den nya serien.
Så jag sa efter att de klankat ner på den, att jag kollar på den och tycker väl den är helt ok.
kan bero på att där är ofta gott om riktigt sjysta bilar och att tjejerna i serien ofta är snygga, Jag kan hålla med om att serien definitivt riktar sig till det manliga könet... Action, bilar, och "brudar"
Fick då kommentaren att det är det är jag i ett nötskal, Snabba snygga bilar och snygga tjejer.. kan väl bara hålla med, men det är jag, det är sådan jag är.
Men man till mitt försvar är att jag även om detta är 2 saker jag gillar, så är jag inte en stereotyp av en kille/man, för jag tillhör den lilla skara som är artig, ser till andras välbefinnande framför mitt eget, och en gång i tiden har jag klassats som ärkenörd, och numera är jag nog bara lätt nörd :-)

nej nu ska jag sluta babbla för idag, dags att gå och lägga sig..

Inga kommentarer: