måndag, december 22, 2008

Någon där uppe ser efter mig

Jag tror att i det stora hela så har jag ett skydshelgon.
någon som ser efter mig och ser till att jag trots allt har väldigt mycket tur, när jag behöver det.
Jag har klarat mig undan döden minst 2 gånger som jag känner till, jag har aldrig stått utan jobb särskilt länge.
och när jag glömmer saker så brukar jag lyckas få tillbaka dom, i min tro så är detta skyddshelgon Micke, jag har alltid haft på känn att han vakar över mig däruppe och alltid kommer göra, jag saknar honom väldigt mycket!

Idag t.ex. så var vi på Tivoli i köpenhamn, och när vi sitter på tåget på vägen hem så kommer jag på att jag har glömt min väska på sista restaurangen, jag hoppar av tåget, min syrra tar hand om michelle, vändande tåg går 5 minuter senare.
Inne på Tivoli så har en söt servitris tagit hand om min väska som jag får tillbaka, och nästa tåg går 5 minuter efter att jag är tillbaka på stationen, alltså får jag tillbaka min väska och här hemma inte mer än 20 minuter senare än jag hade varit annars...
Det är att ha flyt och någon som ser efter en tycker jag!
så jag är nog i det stora hela VÄLDIGT lyckligt lottad och ska nog uppskatta det bättre framöver.

1 kommentar: