onsdag, december 10, 2008

Glögglig Jul


Var hemma hos 2 nya vänner idag, Glen och Anders, de bjöd på vad Glen kallar för Glögglig Jul, han är från Australien men har på väldigt kort tid lärt sig otroligt bra svenska, jag är ljupt imponerad.

Mycket trevligt var det i varje fall, dom hade glögg och allehanda julkakor av olika slag.

Träffade även Markus och Mar och givetvis Gabriel, deras 5,5 veckor gamla bebis, så liten han är, väger ju ingenting, kan inte minnas att min lilla Chellie har varit så liten ;)


dom skjutsade även mig hem, tackar jag för så slapp jag stå och vänta på bussen i kylan och sen sitta och uggla på den.


Åkte ju buss in till Malmö, men givetvis så tog batteriet slut i mitt BT headset efter bara 5 minuter, hade glömt ladda det innan och det har legat på i ett pa dagar nu så, trist!


nu är det sängen som ropar i varje fall, så ni får också sova så gott, det ska jag

ska bara in och pussa michelle godnatt... och bädda ner henne!


Inga kommentarer: