lördag, december 27, 2008

En klassiker i ny tappning

Snart kommer Red Alert 3 jag älskade de tidigare spelen så vi får väl se vad detta har att ge... synd bara att min dator idag inte paller med något sådant här, får se hur jag kan lösa det där med en ny PC senare, för jag behöver verkligen det. finns inte mycke nu som jag inte har uppgraderat eller som jag kan uppgradera på denna.
Det är det som gör det jobbigt att spela EQ2 det hackar och jag kan långt ifrån få ut den grafik och kvalite som det spelet kan ge... utan måste sänka alla mina krav.
Jaja har budat på ett nytt grafikkort på Tradera får se om det kan hjälpa lite granna, eller så får detta bli en hemma server sen med mycke diskar i som jag kan komma åt sen med någon annan

Avslutar med en trailer / musik video eller vad man ska kalla det på Red Alert 3

Inga kommentarer: