måndag, november 03, 2008

Skåne Crazy Tour

blir mer och mer inblandad i detta efterhand..men tycker det är skitkul faktiskt
måste få fixat det sista med hemsidan.
Skulle även behöva få tag på någon som är grym på Paintshop eller liknande
behöver en dekal gjort till mig själv och mitt project som sedan ska göras om till Bilvinyl...någon som ställer upp så hojta.
Samma sak gäller om någon har bra förslag på uppsamlings utställningsplats i Ystad samt tips på lämpliga sponsorer så skrik

Givetvis har ni sjysta bilar och bor i skåne så måste ni ju följa med på Touren den är ett måste, skynda er och anmäl er
www.skanecrazytour.se/sct

Ha det gott nu ska jag kämpa vidare med min dator fanskap, det var nämligen inte högtalarna som var kassa! nu får jag börja bråka med drivare och inställningar!

Inga kommentarer: