tisdag, november 18, 2008

Let the Game begin


Började äntligen läsa boken Spelet (The Game) av Neil Strauss igår, kom inte så långt för var ganska trött, men ska bli kul att läsa.
BOken är ju ganska omtalad och på vissa sätt kontroversiell, men jag tror även att den innehåller många sanningar, även om de är väldigt riktade och kanske extrema om jag förstått det rätt
men jag lovar att hålla er uppdaterade med vad som händer och vad den handlar om, kanske till och med testar deras sätt om jag får chansen, och orkar!

3 kommentarer:

Sandra Borglin sa...

Jag tröttnade efter halva, den var väldigt bra i början.. men det avtog, hoppas du håller ut och kan berätta slutet för mig...

Jag skulle vilja se dig ragga efter de principerna.. hahaha

Anonym sa...

Är det en bok om raggnings-repliker eller är det den boken jag tror det är, som handlar om en man som lever sitt liv, utefter vad tärningen visar?

Unknown sa...

Anna: det är inget av det, se mitt senaste blogginlägg där jag skriver lite mer om boken.
och senare kommer jag försöka recensera den också!"