måndag, november 24, 2008

it could have been me

När jag tävlade i Judo för många många många år sedan, jag började när jag var 10 och tävlade fram tills jag lade av vid 18års ålder så då förstår ni kanske att det är väldigt länge sen!
Då hade jag i varje fall en "Nemesis" han hette Mikael Marffy och vi möttes alltid på tävlingarna, och det var väldigt lika mellan oss på den tiden, han vann, jag vann, han vann, jag vann osv osv!
Men sen la jag av med Judon helt när jag var 18 pga olika faktorer, och har först för 2 år sedan tagit upp den igen, Medans Mikael har fortsatt, och han har under denna tiden fått erbjudande om både VM och att vara med i OS, samt att han är en av sveriges bästa idag.
IT COULD HAVE BEEN ME!!!

men man ska inte gråta över spilld mjölk, detta var ett av de vägval jag gjorde för länge sedan, som lett mig dit jag är idag så jag klagar inte!

BUT IT COULD HAVE BEEN ME!!

Inga kommentarer: