söndag, oktober 05, 2008

Pannkakor, Regn och funderingar

Till frukost idag så hade jag lovat Prinsessan att vi skulle äta pannkakor, så det var bara till att ställa sig och blanda smeten, hon hjälpte till med allt så det gick ju riktigt bra, och sen kan jag väl erkänna att även jag är rätt förtjust i Pannkakor med glass och sylt till frukost.
Hade även lovat henne att om det var fint väder skulle vi gå ut och öva på att åka inlines hmm det blir nog inte så idag, då regnet öser ner och det är halv storm ute.. trist för jag såg fram emot det!
idag blir en mysa inne dag idag!

Igårkväll så på facebook blev jag vän med en arbetskamrat, ingen jag haft mkt kontakt med men lite ändå, och vi snackade lite jobb över Facebook mailen (ja jag har ett facebook konto :p) om jobb och andra sonyericsson saker.
Tydligen så hade hon då läst min blogg, och sedan gått vidare till min exfrus blogg, och lagt ihopa 1+1 som sedan hade ställt till det lite för henne! hmm livet har underligga sätta att berätta saker för en ibland!
det är då man kan ställa sig frågan, har livet en plan eller är det slumpen, jag tror att beroende på vilka vägval man gör så är vissa saker bestämda men kan kan påverka dem via sina vägval! Vad tror ni?

nu ska vi se vilka val denna dagen ger mig!

Inga kommentarer: