torsdag, oktober 23, 2008

Ond Morgon

hmm, somnade med huvudvärk och vaknade med huvudvärk, ont i gummen, och ont bredvid ögat, där min kära lilla prinsessa sparkade mig i sömnen igår natt!
men jag är ändå på gott humör, fast ont i huvudet och lite varstans.
Ska nog bli bra idag ändå! dock tror jag det blir ännu en aldeles för lugnt dag på jobb, en sådan där dag som liksom kryper fram.
Hade ivarje fall en trevlig träning igår, även om jag bara var med så länge som jag själv var tränare, motivationen infann sig inte att köra i den hårda gruppen, berodde nog på att jag hade som sagt ont lite varstans i och på huvudet!
idag blir det jobb och sen direkt hem till Björn och Eli, ska ju fortsätta med mina a-stolpar, tror jag kan få dom nästan färdiga idag, wohoo så ska jag köpa alcantara att klä dom med imorgon och med lite tur komma ifrån och klä dom till helgen!
ska bli kul att få den delen klar, det ser jag fram emot!

Inga kommentarer: