söndag, oktober 26, 2008

klockan är 1:26 på natten

Telefonen ringer...
-"Tommy...."
-"Det e jag sov du" kommer från andra sidan i telefonen
-"mmm vill du bli hämtad nu"
-"Ja om du orkar"

sagt och gjort upp ur sängen få på sig lite kläder, rullar in Michelle i 2 stycken mysiga plädar och in med henne i Sandras bil, och iväg till Malmö
Michelle sover fortfarande, helt plötsligt så hör man från Michelle kåldolmen
-"Pappa, lovar du....lovar du att sätta undan dina skor efter dig"
helt ur ingenting har hon vaknat och kommit på att hon ska påminna mig om mina skor hehe, undrar så vad hon drömde ;)

Väl i malmö där vi skulle hämta dom, japp dom, fick frågan om jag kunde köra en av hennes klasskamrater hem också, stuvade in tjejerna i baksätet och iväg igen!
och som dom pratade där bak...verkade båda 2 vara i precis det stadiet där man är som bäst när man är onykter, precis där man inte ska ta en grogg till...
Trevligt verkar dom haft i varje fall

Nej nu har vi ett barnkalas att förbereda så jag får blogga mer senare, då blir det med bilder från Prinsess kalaset vi ska ha 10 små "Prinsessor" som vi ska roa i 2 timmar :-)

Inga kommentarer: