fredag, oktober 17, 2008

fredag kväll

Jaha då var det fredag kväll.
sitter framför datorn och gör egentligen ingenting :-)
ska nog sätta mig kolla en film, och slappa lite.
min lilla prinsessa sover som en stock, men hon har lyckats smyga sig in och lägga sig i Sandras säng, och till och med tagit på sig sandras sove t-shirt hehe
detta har börjat bli lite av en vana, brukar bli att jag bär in henne i hennes egen säng innan jag går och lägger mig.
ska bli skönt att ta det lite lugnt så här före stormen
Pappa och hans nya tjej Marie och hennes son, kommer ner ikväll vid halv 11 tiden.
så sen är det fullt hus hela helgen.
Och imorgon är det ju "vuxen" kalas för michelle, så då kommer hela tjocka släkten också!
men nu hör jag hur ostbågarna och soffan ropar.
bäst jag kommer
ha det underbart så länge!

Inga kommentarer: