onsdag, oktober 29, 2008

Fick sticka iväg på lunchen idag

Var tvungen att fixa lite grejor på lunchen idag, så det var att ta bilen till NovaLund, fick köpt en mössa till mig där också, har ju blivit av med min förra Favo mössa *snyft* så sen blev det McDonalds lunch, hmm inte bra för mig, tur att man ska träna idag i varje fall!
Patrik från MalmöBUdokan kommer och håller i träningen, kul kul, han är grymt duktig!
så jag lär väl vara helt slutkörd efter det sen!
har ingen aning var jag ska laga till Middag ivkäll när jag kommer hem, håller tummarna för att Sandra har någon bra ide ;)
eller kanske ska fråga michelle, eller inte då blir det bara köttbullar igen haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du menar väl inte att Sandra själv ska fixa födelsedagsmiddag?
Man fyller ju bara år en gång om året!

Unknown sa...

Hmm givetvis inte, det brukar vara jag som lagar ändå juhu!