söndag, september 07, 2008

Rodney Carrington

Ni bara måste se honom... har hämtat hem en liveshow med honom som jag började kolla på igår, Han e sjukt kul, vet inte hur många gånger jag låg dubbelvikt och asgarvade!
så bra så bra!

Sandra hade ju varit på dejt igår, med någon kille från blekinge någonstans. och kom hem vid 9 tiden med princessan på ena armen, sovandes som en stock!
vi tittade lite på Scrubs först efter att vi lagt princessan och delade på en flaska vin och snackade mkt!
Vi pratade lite granna om vad som hänt men mest om dels den här killen och dels om en annan kille som hon träffat en hel del, dock är det väl lite komplicerat med honom.
Och i mina ögon är han en riktig SKITSTÖVEL, en sådan där som båda ska ha och äta kakan, så tror jag ni förstår vad han sysslar med!
Sandra har inga problem med det, det är i varje fall vad hon säger! men man vet ju aldrig.
Vi hade i varje fall en väldigt trevlig kväll tillsammans och jag tror nog vi var ganska nöjda över den båda två!
skönt att det funkar så bra med oss nu och att vi kan prata så pass som vi kan, vi är ganska överens om att så som vi gör nu är för stunden det bästa för både oss och Princessan.

Idag ska jag se om jag kan börja städa förådet och om det torkar ute så ska vi även ut och dra ogräs och plana ut tomten lite till!

Nu har jag ännu en gång fått konstaterat att min lilla princessa är väldigt smart, hon har redan tagit reda på hur hon kan fuska i sitt pippi långstrump spel!

hoppas alla får en underbar dag :-)

Inga kommentarer: