fredag, september 12, 2008

Put the blame on me

Får se om jag kommer ihåg vad som hände igår hehe
Tror det var en av de tråkigaste dagarna på jobb, där var lite småsaker att ta tag i och fixa, men inget direkt stort som tog mer än några minuter att ordna!
efter jobb så drog jag snabbt hemåt och bytte om till arbetskläder, skulle nämligen ut till Björn och hjälpa honom bygga upp garaget, så att vi kan använda det till det vi vill göra sen! bygga bilar! :-)
Samt att de hade sagt att de skulle bjuda på Middag när jag dök upp där, klassas inte ens som gäst längre vid deras middagsbord nu, har egen plats och allting hehe!
med tanke på att jag ätit där nästan halva veckan.

Medans Ellie fixade med maten så började jag och björn lägga golvet i det som ska bli "arbetsrummet" där, gick hur snabbt som helst nu när vi var 2st, till maten sen så gjorde Ellie hemmagjorda langos, det var riktigt gott, med valfria tillbehör då alltså.
2,5 sådan fick i mig men sen kunde jag knappt röra mig, vi fortsatte med golvet och diskuterade lite hur vi ska gå vidare med min bil för att försöka få den klar i tid, och vad vi ska göra först.
När golvet var klart så bjuder Ellie på blåbärs paj, oj oj oj jag är grymt glad för paj och då menar jag precis som en tjej är för choklad är jag för paj, så förstår ni hur mkt jag gillar paj!
höll dem sällskap och tittade på Idol medans vi åt pajen, inte riktigt mitt program, men det var skönt att se att Joryn är inte lika elak som den förra utan dessa verkade mkt mer vettig.
Väl hemma blev det lite bloggande och så påbörjade jag att ominstallera min dator, Äntligen, men den är långt ifrån klar trots att jag höll på till halv 1 på natten!
var en ganska händelselös dag igår med andra ord!
(Detta måste ha varit det tråkigaste blogginlägg jag skrivit hitentils, jag lovar att bättra mig)

Dagen Citat:
Forgive those who have hurt you.

Dagens Låt:
As life goes on I'm starting to learn more and more about responsibility
And I realize that everything I do is affecting the people around me
So I want to take this time out to apologize for things that
I've done things that haven't occurred yet
and things that they don't want to take responsibility for

Inga kommentarer: