måndag, september 08, 2008

Jag är nog en addict?

En project addict
jag klarar inte av att inte ha en massa bollar i luften, det är helt omöjligt för mig

Anmälde mig till nästa års Skåne Crazy Tour att köra med med bilen
som bara den är ett stort project med ganska stora mål till.
Men till råga på allt så sa jag att jag kan vara ansvarig för Malmö delen av Touren, dvs ordna plats att vara på, kanske någon typ av aktivitet.
Inte nog med att det är Malmö delen, Malmö är också där vi startar och avslutar. DVS jag ska ha 2 platser eller 1 plats 2 gånger Hahaha
Sen så har jag erbjudit mig att hjälpa en kille med att bygga hans stereo, baslåda mm givetvis får jag betalt så det är ju bra.
och så har jag lite grejor i bakfickan som jag berättar om när det är dags för dom.

men jag skulle ju inte....jag skulle ju ta det lugnt nästa år, yeah right!!!

Inga kommentarer: