söndag, augusti 24, 2008

Singel?!

Satt och kollade på statistiken på sidan, på hur många besökare och så,
men det mest intresanta tycker jag egentligen är hur de hittar till mig!
så här ser det ut

Från blogger (de som skriver in adressen) 41st
www.garaget.org 23st
sandra-vet-inte.blogspot.com 11st
www.facebook.com 10st
www.google.se (nedan kommer vad de sökt) 6st
www.barnsajten.se 3st
www.new.facebook.com 3st
www.google.co.uk 2st
www.google.com 1st

detta visar lite var jag är normal aktiv, förutom barnsajten.se där någon nog skrivit om mig :-)
kul att läsa är också de som kommit via google vad de sökt på

1. Singel
2. pappan
3. blogspot
4. singelpappan
5. rörvikshus
6. singelpappa

detta är i nämnd ordning, start med det ord som flest sökt på :p
så jag kanske borde använda bloggen som en raggningssite, med tanke på att folk som söker på singel och singelpappa kommer hit här LOL
så alla ni som letar en singelpappa, Här är jag :-)

Jag älskar statistik, mer besöks statistik kommer imorgon!

Inga kommentarer: