lördag, augusti 23, 2008

hoppas jag förgäves??

Många gånger undrar jag om jag hoppas förgäves, om jag ger för mkt av mig själv?

Jag vet inte hur många gånge L sagt att hon ska ringa, ska vi träffas, hon har sagt att vi ska träffas och prata, jag vet egentligen inte vad vi ska prata om. Jag vet vad jag vill prata om, men inte vad hon menar när hon säger det???
Jag har gett upp hela tanken på oss igen, jag vet idag att den inte kommer hända.
även om ajg tänker mkt på henne, och mina känslor är ofärndrade, även om de är mycket sårade!
jag kan inte bara sluta älska sådär tvärt!!!
tror inte jag någonsin kommer helt sluta älska henne, men det kommer givetvis förändras läggas i bakgrunden om ni förstår vad jag menar.
Men om hon nu frågar mig om jag klarar att bara vara hennes vän, och jag säger att jag kan det, hon vet att jag alltid är ärlig, och säger vad jag menar! vad är det då som hindrar henne från att vi tar en fika som vänner?

är det så ändå att hon egentligen vill radera mig helt ur sitt liv??
eller är det så att hon har kännslor men vill inte visa det, vill inte att ajg ska veta det!
hon kanske vill att jag ska tycka illa om henne så jag inte vill träffa henne?

inte lätt att förstå på kvinnor, varför kan ni inte vara simpla som oss killar???

"Don't leave me in all this pain
Don't leave me out in the rain
Come back and bring back my smile
Come and take these tears away
I need your arms to hold me now
The nights are so unkind
Bring back those nights when I held you beside me

Un-break my heart
Say you'll love me again
Undo this hurt you caused
When you walked out the door
And walked out of my life
Un-cry these tears
I cried so many nights
Un-break my heart
My heart

Take back that sad word good-bye
Bring back the joy to my life
Don't leave me here with these tears
Come and kiss this pain away
I can't forget the day you left
Time is so unkind
And life is so cruel without you here beside me"

Youtube

Inga kommentarer: