måndag, augusti 25, 2008

Godmorgon...vad säger siffrorna

Godmorgon alla!
en underbar, men dimmig morgon, vaknade trött som F** somnade nog inte förän vid 2 tiden

kollade lite på min statistik för förra veckan, ska vi se vad den säger om min popularitet ;-)

Jag hade 142 besökare och 318 sidvisningar
det innebär att ni alla tittade på sidan i snitt 2.2 gånger! hmm antingen är jag ointressant, eller så är där ett fåtal som återkommer och många som inte! oavsett så verkar jag vara ointressant
får väl börja skriva om SEX, det säljer ju :-) kanske lite nakenbilder med!


Mina besökare kommer från
Europa och Unknown ?!?
Närmare bestämt så kommer ni från
Malmö
Lund
Borås
Stockholm
Ystad
Kristianstad

det är den senaste statistiken, jag har även sett ställen i både småland och norrland också :-)
verkar vara en hel del människor som jag känner som kommer hit för att se vad jag har att skriva! ganska kul
Ni får ju lära känna mig ganska bra, men jag är fortfarande nyfiken på vem ni är
har ni någon blogg kan ni kanske skicka den till mig?

tack och hej så länge
älskar siffror som sagt

Inga kommentarer: